10 ani de MIMA. Interviu cu Anne-Claire Rey-Bellet
1. Dacă întrebăm oricare pedagog MIMA ce îl inspiră atunci când se gândeşte la dumneavoastră,…
Interviu cu Feras Sarmini despre un instrument magic: morin khuur, scripca mongolă
Am descoperit muzicianul și interpretul în cadrul evenimentului ce a avut loc în 28…
#Copiii ascultă clasic – „𝗣𝗲𝘁𝗿𝗶𝗰𝗮̆ 𝘀̧𝗶 𝗹𝘂𝗽𝘂𝗹” de Serghei Prokofiev
Muzica poate fi o poveste: „𝗣𝗲𝘁𝗿𝗶𝗰𝗮̆ 𝘀̧𝗶 𝗹𝘂𝗽𝘂𝗹”, 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗶𝘁𝘂𝗿𝗮̆ 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗮𝘁𝗮̆ 𝗶̂𝗻 𝟭𝟵𝟯𝟲 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗼𝘇𝗶𝘁𝗼𝗿𝘂𝗹 𝗿𝘂𝘀…
Cursul de vară de la Verona, 2023 – Jurnal
Experiența de formare continuă a pedagogilor MIMA București și Brașov Ziua I, 4 iulie 𝗛𝗲𝗹𝗲𝗻𝗮…
Muzica pe care o ascultăm locuiește în noi. Interviu cu Anne-Claire Rey-Bellet
Cântecele lui Zélie se cântă până în China – Interviu cu Anne-Claire Rey-Bellet (Zélie Chansons)…
Curs de Pedagogie Kaddouch la MIMA Muzica
În perioada 4-5 iulie 2021 va avea loc la MIMA Muzica cursul de formare profesioanlă…
Principiile modelului Orff-Schulwerk
1. Individul (copilul) este în centru 2. Dimensiunea sociala 3. Muzica este un termen integral…
Anne-Claire Rey-Bellet – o altfel de privire asupra muzicii și mișcării
Emile Jaques-Dalcroze, discipolul lui Leo Delibes şi Gabriel Fauré, a fost un vizionar fără doar…
Despre Verona și jocurile creative cu boomwhackers
Verona, un cadru minunat pentru desfășurarea unor cursuri de muzică! Un oraș inspirațional, plin de…
Atelierele de tip Orchestra MiMa – Cum au apărut, ce cuprind, în ce formă ajută copilul în etapa de vârstă în care este şi mai departe în viață, chiar dacă studiază sau nu muzica?
«Cultura în care trăim nu pune prea mult accent pe inteligența muzicală. Mulți oameni cred…
Care este rolul atelierelor MiMa Muzica dupa varsta de 4 ani?
Incep prin a spune ca eu sunt singurul impostor al echipei. Nu sunt nici…
Cântec, gest și ludic – o fereastră către metoda Kodály
“Cântul, arta sonoră în general ar trebui predate în școală nu ca o tortură, ci…