Interviu cu Feras Sarmini despre un instrument magic: morin khuur, scripca mongolă

  Am descoperit muzicianul și interpretul în cadrul evenimentului ce a avut loc în 28…

Cursul de vară de la Verona, 2023 – Jurnal

Experiența de formare continuă a pedagogilor MIMA București și Brașov Ziua I, 4 iulie 𝗛𝗲𝗹𝗲𝗻𝗮…

Ziua Porților Deschise la Sala MIMA

 Șoricica LaLa și pedagogii MIMA Muzica vă așteaptă la o întâlnire cu porțile deschise, joi,…

Muzica pe care o ascultăm locuiește în noi. Interviu cu Anne-Claire Rey-Bellet

Cântecele lui Zélie se cântă până în China – Interviu cu Anne-Claire Rey-Bellet (Zélie Chansons)…
MimaMuzica

Curs de Pedagogie Kaddouch la MIMA Muzica

În perioada 4-5 iulie 2021 va avea loc la MIMA Muzica cursul de formare profesioanlă…

Principiile modelului Orff-Schulwerk

1. Individul (copilul) este în centru 2. Dimensiunea sociala 3. Muzica este un termen integral…
MimaMuzica

Anne-Claire Rey-Bellet – o altfel de privire asupra muzicii și mișcării

Emile Jaques-Dalcroze, discipolul lui Leo Delibes şi Gabriel Fauré, a fost un vizionar fără doar…

Despre Verona și jocurile creative cu boomwhackers

Verona, un cadru minunat pentru desfășurarea unor cursuri de muzică! Un oraș inspirațional, plin de…
MimaMuzica

Care este rolul atelierelor MiMa Muzica dupa varsta de 4 ani?

  Incep prin a spune ca eu sunt singurul impostor al echipei. Nu sunt nici…
MimaMuzica

Cântec, gest și ludic – o fereastră către metoda Kodály

“Cântul, arta sonoră în general ar trebui predate în școală nu ca o tortură, ci…
MimaMuzica

Metoda Kodály

Zoltán Kodály (1882-1967)                         …